ROWER TREK SUPERFLY 9.7 18,5" BLACK WHITE

Bezpłatna możliwość
zamówienia telefonicznego

Darmowa dostawa
powyżej 500 zł

(+48) 604 485 083 / 606 638 066

TREK SUPERFLY!
Rower, który zdefiniował kategorię rowerów 29er dalej przewodzi tej paczce. Seria przełajowych rakiet Superfly wykonanych z superlekkich włókien węglowych jest więcej niż szybka. Jest najszybsza! Każdy element rowerów TREK do wyścigów XC stworzono z myślą o prędkości !


Rama: Włókno węglowe OCLV Mountain, osłona Carbon Armor, zwężana główka ramy E2, wkład suportu BB95, wyważone mocowania hamulców, haki Closed Convert, geometria G2 na rowerach 29er.
Włókno węglowe OCLV Mountain- włókno węglowe przeznaczone do jazdy terenowej. Każdy nasz rower górski jest budowany z włókna węglowego OCLV Mountain. Rozpoczynamy budowę od naszego procesu OCLV, a następnie dostosowujemy ramę do wymagań jazdy terenowej. Odpowiednie miejsca są wzmacniane za pomocą unikalnych materiałów, zachowując jednocześnie niską masę i znakomity kształt włókna węglowego Trek. To mocniejsze włókno węglowe zbudowane pod kątem jazdy terenowej. Trek ma najbardziej rozbudowaną technologię tworzenia włókien węglowych w branży. Ich inżynierowie i projektanci zajmujący się włóknem węglowym jako pierwsi opracowali nowy proces oparty na 52 patentach i zbudowali więcej rowerów z włókna węglowego niż jakikolwiek inny producent. Nic dziwnego, że ich rowery górskie z włókna węglowego są najlepsze na świecie.
Każda rama OCLV Mountain przechodzi te same rygorystyczne testy: Dwadzieścia jeden różnych testów na zmęczenie, obciążenie, wytrzymałość i energię (to o 15 więcej niż określono w normie branżowej), a następnie test uderzeniowy, który symuluje uderzenie kamienia w zagrożone obszary ramy. Jeśli rama nie zaliczy chociaż jednego z tych testów, wracamy do etapu projektowania, a potem przeprowadzamy ponowne próby.
Każda z ram TREKA jest projektowana z myślą o konkretnej kategorii (XC/szlaki, enduro, lub gravity), co określa siłę stosowaną podczas każdego z ich 21 testów ramy. W ten sposób dbają o to, by rowery na wyścigi XC były wystarczająco lekkie do osiągnięcia podium, a gravity wytrzymywały zjazd.
Carbon Armor- czasami potrzebna jest dodatkowa ochrona, dlatego stworzono w firmie TREK lekką i wytrzymałą zewnętrzną osłonę polimerową Carbon Armour. Zabezpiecza dolną rurę ramy podczas jazdy w wymagających warunkach.
System wewnętrznego prowadzenia linki przerzutki- czystość i prostota. Optymalny kształt gniazd na główce ramy oraz obok rury podsiodłowej umożliwia poprowadzenie linek bezpośrednio w ramie, co zabezpiecza je przed elementami i zapewnia płynną, schludną oraz cichą pracę roweru.
Szerszy niż standardowy wachlarz rozmiarów to więcej opcji dla wszystkich – od najwyższych po najniższych. Ponieważ każdemu należy się najwyższy komfort.
Geometria G2- konwencjonalna teoria zakłada, że rowery z kołami 29-calowymi prowadzą się gorzej od rowerów z kołami 26-calowymi. Rozwiązaliśmy te kwestię poprzez wprowadzenie geometrii G2, która charakteryzuje się niestandardowym wysunięciem widelca i zaawansowaną geometrią ramy, zapewniając precyzyjne prowadzenie przy niskich prędkościach, zachowując jednocześnie stabilność przy dużych prędkościach. To dlatego rowery Trek z kołami 29-calowymi prowadzą się lepiej od innych.
Zwężająca się główka ramy E2- to przede wszystkim precyzyjna kontrola umożliwiająca szybkie manewrowanie. E2 jest ewolucją tradycyjnego steru 1–1/8" do zawężającej się główki ramy, widelca i sterów. E2 zwęża się od 1,5" na dole do 1–1/8" u góry, aby zapewnić większą powierzchnię w kluczowych miejscach, co w efekcie dało mocniejszą i lżejszą ramę o precyzyjnej kontroli umożliwiającą szybkie manewrowanie.
Zawieszenie przednie: Fox Evolution Series 32 Float, regulacja CTD (climb-trail-descend), regulacja powrotu, stożkowa rura sterowa E2, oś przelotowa 15QR, niestandardowa geometria G2 offsetz offsetem 51 mm na rowerach 29er, skok 100 mm 
Climb-Trail-Descend- system CTD umożliwia regulację zawieszenia w trzech płaszczyznach: Climb (podjazd), Trail (szlak) lub Descend (zjazd). To prosty, intuicyjny system o wysokiej wydajności dostępny dla wybranych amortyzatorów i widelców Fox.
Blokada widelca amortyzowanego- zablokowane zawieszenie oznacza, że widelec pozostaje nieruchomy, co poprawia wydajność pedałowania. Doskonałe rozwiązanie do jazdy na długich odcinkach drogowych, gdzie wydajność jest ważniejsza od tłumienia nierówności.
Koła: Bontrager Mustang Elite Tubeless Ready, 142 x 12 tył, 15 mm przód
Przednia piasta przelotowa 15 mm umożliwia bardziej precyzyjne sterowanie i lepszą kontrolę, a zdjęcie koła jest proste dzięki zastosowaniu zacisku QR.
Piasta tylna to sztywna piasta przelotowa, prosta zmiana koła. Wzmocniona piasta przelotowa zapewnia o 35% większą sztywność niż w przypadku piast mocowanych w otwartych hakach. Teraz zmiana koła w rowerze z piastą przelotową jest szybka i prosta dzięki zastosowaniu w haku ramy wypustów.
Konwertowalne, zamknięte haki kół- rowery typu hardtail zapewniają zwarte działanie zamkniętego systemu piasty przelotowej w połączeniu z wygodą systemu umożliwiającego zamontowanie tylnych podkładek 142x12 lub 135x5.
Opony: Bontrager XR1 Expert, Tubeless Ready, stopka aramidowa, 29 x 2,20" (Bontrager XR3 Expert, Tubeless Ready, stopka aramidowa, 27,5 x 2,20") 
Manetki: Shimano SLX, 10-biegowe 
Przerzutka przednia: Shimano SLX 
Przerzutka tylna: Shimano Deore XT, Shadow Plus 
Korba: Shimano SLX, 38/24- kaseta 10-rzędowa i mechanizm korbowy z 2 tarczami zapewnia szeroki zakres przełożeń przy mniejszej masie oraz umożliwia prostą i płynną zmianę przełożeń.
Oś suportu: BB95
BB95 to wkład suportu 95 mm wykonany z włókna węglowego OCLV z dokładnie dopasowanymi gniazdami i wtłaczanymi łożyskami. Szeroka rura wspornika jest mocniejsza i sztywniejsza, i pasuje do wszystkich korb głównych producentów. W połączeniu z EVO Link BB95 ułatwia prowadzenie kół w jednej linii, zamiast skręcania i wyginania ich na każdym wyboju.
Kaseta: Shimano HG50 11-36, 10-rzędowa 
Łańcuch: KMC X10 
Siodełko: Bontrager Evoke 2, szyny cro-mo 
Sztyca: Bontrager Elite, 2-śrubowe jarzmo, 27,2 mm, przesunięcie 5 mm 
Kierownica: Bontrager Race Lite Low Riser, 31,8 mm, wznios 5 mm 
Mostek: Bontrager Race Lite, 31,8 mm, 7 stopni 
Uchwyty: Bontrager Race Lite, z obejmą 
Stery: FSA IS-2, E2, wkład ze stopu 
Zestaw hamulcowy: Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX
Zbalansowane mocowania hamulca- zacisk hamulca stanowi element ramy zamontowany między dolną i górną rurą tylnego trójkąta. Pozwala to na zmniejszenie masy dzięki braku konieczności zastosowania wzmocnienia tylnych widełek.

Uwaga! Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym !

Indeks produktu 08504
Rozmiar koła 29"
Materiał Karbon
Płeć Mężczyzna
Zawieszenie przód
Kolor Czarny
Producent Trek
Forma dostawy Przedpłata Pobranie
Kurier GLS 13 zł 17 zł
Paczka ekonomiczna 13 zł 17 zł
Paczka priorytetowa 16 zł 20 zł
List polecony priorytetowy 10 zł ---
List polecony ekonomiczny 8 zł ---
Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 500 zł

Napisz opinię

ROWER TREK SUPERFLY 9.7 18,5" BLACK WHITE

ROWER TREK SUPERFLY 9.7 18,5" BLACK WHITE

Produkty podobne

Copyright © 2014 Gilicki Bike. All rights reserved.
Zrealizowane przez Tebim - rozwiązania dla sklepó internetowych.
platnosci