32 700,00 zł
Dostawa:
Sprawdź koszty dostawyOcena przedmiotu:
Wystaw ocenę temu produktowiTurbo Levo Comp ma być przede wszystkim rasowym szlakowcem. Korzysta z geometrii, kinematyki i designu naszych najnowszych szlakowców (w tym Stumpjumpera), i dokłada wiodącą technologią wspomagania. Nowy silnik? Oczywiście. Nowa bateria? Jak najbardziej. Lekkie, perfekcyjnie dopracowane zawieszenie? Twoje życzenie jest dla niego rozkazem.
OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.
Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.
WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG
Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.
- Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
- Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca na
wet przy maksymalnej mocy.
- Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.- Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
Rama: Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
Amortyzator: FOX Float DPS Performance, 3-position adjustment, 52.5x210mm, Rx Trail Tune
Widelec: Fox Float 36 Rhythm, Grip damper, 160mm, Sweep-Adj, 51mm rake, Kabolt Axle
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Owijka: Specialized Trail Grips
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Przedni hamulec: Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
Tylny hamulec: Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
Manetki: Shimano SLX, M7100, 12spd
Tylna przerzutka: Shimano SLX M7100, SGS, 12-speed
Kaseta: Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset
Łańcuch: Shimano SLX, M7100, 12-speed
Zębatki: Praxis, 32T, steel
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednia piasta: Shimano MT400-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost
Tylna piasta: Shimano MT510-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline
Szprychy: DT Swiss Industry
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Dętki: Standard, Presta valve
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S: 125mm, M/L: 150mm, XL: 170mm
Zacisk sztycy:Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
Silnik: Specialized Turbo Full Power System 2.1 Motor
REMOTE: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
WIRING HARNESS: Custom Specialized harness
Uwaga! Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym!
Indeks produktu | 19762 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 29" |
Zawieszenie | przód+tył |
Rozmiar ramy | M |
Rocznik | 2021 |
Forma dostawy | Przedpłata | Pobranie |
Kurier GLS | 20 zł | 23 zł |
Paczka ekonomiczna | 17 zł | 20 zł |
Paczka priorytetowa | 20 zł | 22 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł | --- |
--- | --- |