13 000,00 zł 17 000,00 zł
-4 000,00 zł
Dostawa:
Sprawdź koszty dostawyOcena przedmiotu:
Wystaw ocenę temu produktowiZaprojektowaliśmy nowego Tarmac'a tak, aby stanowił idealne połączenie aerodynamiki, lekkości i jakości, aby zapewnić jazdę Twojego życia. Od korzystania z naszej biblioteki kształtów FreeFoil w celu znalezienia najlepszych kształtów rur, po opracowanie nowej generacji konstrukcji Rider-First Engineered™, nowy Tarmac jest kulminacją naszego nieustającego dążenia do prędkości. To rasowa maszyna wyścigowa bez kompromisów. Jeden rower, by wszystkimi rządzić.
Zbuduj swój całkowicie spersonalizowany rower marzeń i przygotuj się na szybką jazdę.
- „Aero jest wszystkim” - głosimy to od lat i nadal to jest siłą napędową nowego Tarmac'a. W naszym dążeniu do najlepszych kształtów rur, które zapewniają najszybszą ramę na jaką pozwalają przepisy UCI, wyjęliśmy projekt Venge i ulepszyliśmy wykorzystując naszą technologię FreeFoil Shape Library. Wróciliśmy do Win Tunnel, aby testować te kształty na naszym rowerze modułowym, aby uzyskać jak najwięcej danych i walidacji. Rezultat? Nowy Tarmac, jest szybszy o 45 sekundy na 40 km w porównaniu do Tarmac'a SL6 (z kierownicą Aerofly II, sprzedawaną osobno). Żadnych kompromisów, po prostu czysta prędkość.
- Podczas gdy aerodynamika była kluczowa dla rozwoju Tarmac'a i wszystkich naszych rowerów wyścigowych, masa była drugim priorytetem. Wcześniej „rowery aero” zawsze miały lekką nadwagę - im bardziej zmniejszaliśmy opór, tym więcej przybierały na masie. W przypadku nowego Tarmac'a nasza filozofia projektowania polegała na utrzymaniu masy na poziomie lub poniżej limitu UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą przyszła technologia FreeFoil Shape Library i FEA oraz kilka sztuczek inżynieryjnych najlepszych inżynierów w branży. Dostarczyliśmy ramę o masie zaledwie 920 gramów, nie tracąc ani grama aerodynamiki, sztywności ani jakości jazdy.
- Kontynuując nasze dążenie do stworzenia idealnego roweru wyścigowego, zastosowaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered ™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej wyważonym i najlepiej prowadzącym się Tarmac'kiem - niezależnie od rozmiaru. Wraz z najlepszymi kolarzami testowymi na świecie z naszych trzech zespołów World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe - wprowadziliśmy zmiany w Tarmac'u na podstawie tysięcy kilometrów pokonanych na drodze. Jakość jazdy przedniej i tylnej części roweru, pozwala na najdłuższe dni w siodle i sprawia, że są wygodne - a wszystko to bez poświęcania legendarnych właściwości jezdnych Tarmac'a i zwinności w wyścigach.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, który jest łatwy w obsłudze. Poprawiliśmy prowadzenie przewodów dla każdej konfiguracji - mechanicznej zmiany przełożeń, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. - wszystko przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obsłudze i przy podróżowaniu.
SPECYFIKACJA:
- Rama: Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, prowadzenie wewnętrzne, gwintowany suport, oś sztywna 12 x 142 mm, tarcza flat mount
- Widelec: FACT Carbon, oś przelotowa 12x100mm, tarcza flat mount
- Mostek: zintegrowany, 6 stopni
- Sztyca siodła: S-Works Tarmac Carbon 2021, FACT Carbon, kompatybilna z Di2, przesunięcie 20 mm
- Zacisk sztycy: zintegrowany
Indeks produktu | 19951 |
Producent | Specialized |
Rozmiar ramy | 52 |
Forma dostawy | Przedpłata | Pobranie |
Kurier GLS | 20 zł | 23 zł |
Paczka ekonomiczna | 17 zł | 20 zł |
Paczka priorytetowa | 20 zł | 22 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł | --- |
--- | --- |