Levo zapewnia niewiarygodną moc do jazdy po szlakach dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i wyjątkowo dużego zasięgu. To kwintesencja zrealizowanej 40-letniej obsesji na punkcie tworzenia najlepszych rowerów górskich na świecie. W momencie wejścia na rynek model Levo ustawił poprzeczkę, do której dąży każdy inny rower e-MTB, a nowy Levo podnosi ją jeszcze wyżej.
Wszystko zaczyna się od silnika Turbo Full Power 2.2 i modułu MasterMind Turbo Connect Unit (TCU), które pozwalają Levo płynnie i bezproblemowo wspomagać wysiłek — 4-krotnie większa moc, dzięki której możesz jeździć gdzie chcesz i kiedy chcesz. Levo przełamuje również ograniczenia zasięgu, zapewniając wspomaganie nawet przez pięć godzin na szlaku. Teraz można jeździć dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek. Zoptymalizowana konstrukcja ma 150 mm skoku dostrojonego zawieszenia tylnego i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę. W końcu liczy się komfort podczas jazdy.
Więcej podjazdów, więcej zjazdów, więcej kilometrów, więcej zabawy. Wyposażony w bezproblemowy napęd SRAM NX/GX, stworzone do pokonywania szlaków zawieszenie Marzocchi i lekkie, wytrzymałe koła aluminiowe, Turbo Levo zapewnia wszystko, co kochasz w jeździe po szlakach.
- Model Levo wyposażony jest w zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2, akumulator 700 Wh oraz jednostkę sterującą Turbo Connect Unit. Można nim pojechać znacznie dalej i szybciej – wyróżnia się w swojej klasie momentem obrotowym 90 Nm i mocą 565 W aż do pięciu godzin.
- Mózgiem roweru jest MasterMind Turbo Control Unit, który daje możliwość ustawienia wyświetlanych danych o postępie jazdy, w tym o aktualnym poziomie naładowania akumulatora. Dzięki nowej funkcji MircoTune możesz regulować moc z dokładnością do 10%, dzięki czemu rower pomoże Ci jechać dokładnie tak, jak tego potrzebujesz.
- Dzięki kołom 27,5" z tyłu i 29" z przodu, w porównaniu do innych mocnych e-MTB, będziesz mógł zawrócić na piątym piętrze. Wymiarowy kokpit przesuwa Cię bliżej środka koła, co poprawia przyczepność i pokonywanie zakrętów. Połączenie nisko położonego środka, pochylonego kąta główki ramy i widelca ze skróconym offsetem da Ci pewność nawet w trudnym terenie.
- Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, które można łatwo dostosować do terenu i stylu jazdy. Kąt główki ramy można regulować w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Środek można podnieść lub obniżyć o 7 mm.
- Model Levo wyposażony jest w tylny amortyzator o skoku 150 mm, który połyka wszelkie drobne nierówności, ale jednocześnie bez problemu radzi sobie z poważnymi uderzeniami o progi i kamienie, upadkami i równym pompowaniem – po prostu amortyzator, dzięki któremu możesz utrzymaj koła na podłożu i wykorzystaj całą moc, jaką oferuje Levo.
SPECYFIKACJA:
Silnik: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
Bateria: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
UI/Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
Rama: Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Amortyzator: Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
Widelec: Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
Przedni hamulec: SRAM DB8, 220mm rotor
Tylny hamulec: SRAM DB8, 200mm rotor
Manetki: SRAM NX Eagle, single-click lever
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Specialized Alloy Rear Hub Disc, Sealed Cardridge Bearings, 6-Bolt, 12X148mm Thru-Axle, 32H, Hd Steel Fhb
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
Dętki: Standard 40mm PV 29/27.5x1.75-2.4
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: 6061 mtn bars, 35mm diameter, 8 degree back sweep, 6 degrees up sweep, 800mm width. S1/S2: 30mm rise, S3-S6: 40mm rise
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
SWAT: SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
Waga: 24.21kg (Rozmiar S4)
Indeks produktu | 23102 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 29" |