Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, czy też wyścig na szutrze, żaden rower nie poradzi sobie lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najfajniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą przy mocy, ale stabilną i budzącą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i zupełnie nowej geometrii szutrowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Jazda po szutrze może być „nowością” sport, ale nasz Diverge Sport Carbon został opracowany dzięki ponad czterdziestu latom doświadczenia. Wyposażony jest w nasz Future Shock 1.5 i ramę z włókna węglowego FACT 8r, co zapewnia szybką, pewną i wygodną jazdę po szosie, w terenie i po grubym żwirze. Dzięki oponom Pathfinder Pro 42 mm, które zwyciężyły w kategorii Unbounder i tej samej gumie, którą używamy w modelu S-Works Diverge, jesteś gotowy na jazdę tak szybko i tak daleko, jak chcesz.
- Dzięki ramie z włókna węglowego FACT 8r rama Diverge Sport jest niesamowicie wydajna i lekka w rowerze wyścigowym. Przypnij go do lokalnej wspinaczki typu dirt KOM lub zmierz się z gigantycznym szczytem back country, a lekki i żywy Diverge dowiezie Cię tam szybciej.
- Szybkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów szutrowych. Dzięki podatności osiowej na poziomie 20 mm Future Shock 1.5 jest stopniowo dostrajany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, możesz utrzymać niską moc i uniknąć hamowania na nierównych drogach gruntowych i grubym, luźnym żwirze, a wszystko to przy jednoczesnym utrzymaniu świeżości dłoni, ramion i szyi.
- Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą, zapewniając rowerzystom sprawny i stabilny rower w terenie, który nadal czuje się responsywnie i zwinnie na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wprowadziliśmy luźniejszą główkę ramy i dłuższy widelec z przesunięciem. Wszystko to zapewnia niesamowitą pewność i wyczucie terenu, podczas gdy zastosowanie krótszych mostków pozwala zachować tę samą długość kokpitu i żwawe sterowanie. Utrzymaliśmy niski suport roweru, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoki, aby można go było wykorzystać z kołami 650b, jeśli to Twój problem.
- Daliśmy Diverge mnóstwo uchwytów na bagażnik, w tym mocowania na widelec i górną rurę, abyś miał pewność, że możesz zabrać ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, bez względu na to, jak daleko planujesz jechać lub jak długo planujesz pozostać poza domem.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru jak prześwit na opony, dlatego nowemu Diverge zapewniliśmy imponujący prześwit na opony wynoszący 47 mm w przypadku koła 700c i 2,1” w przypadku koła 650b. Dzięki wspornikowi łańcucha po stronie napędu, wykorzystującemu solidną wiązkę węgla za pierścieniami łańcucha, uzyskaliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji obniżonego tylnego trójkąta lub zwiększania jego długości.
SPECYFIKACJA:
Rama: Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec: Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Zacisk: Specialized Alloy, 30.8mm
Kierownica: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Mostek: Future Stem, Comp
Sztyca: Carbon, single-bolt, 27.2mm
Owijka: Roubaix S-Wrap
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Zębatki: 46/30T
Kaseta: Shimano 105 12-speed 11-36
Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX610
Przerzutka przednia: Shimano GRX RX820
Przerzutka tylna: Shimano GRX RX820, 12-speed
Wkłąd suportu: Shimano Threaded BSA BB
Klamkomanteki: Shimano GRX RX610, 2x12-speed
Łańcuch: Shimano SLX, M7100, 12-speed
Hamulec przedni: Shimano GRX RX400
Hamulec tylny: Shimano GRX RX400
Koło przednie: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Koło tylne: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Opona przednia: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
Opona tylna: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
Dętki: 700x28/38mm, 48mm Presta valve
Waga: 10.05Kg ( rozmiar 56)
Indeks produktu | 22289 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 28" |
Rozmiar ramy | 58 |