Stumpjumper Alloy łączy zupełnie nową kinematykę zawieszenia i progresywną geometrię w całkowicie aluminiowym pakiecie, który jest zarówno lekki, jak i niezwykle trwały. Wyposażony w bezproblemową 12-biegową grupę osprzętu SRAM SX, Stumpjumper Alloy to wszechstronna przepustka na przygodę na szlaku.
- WZGLĘDNY SZLAK — Kiedy zaczynaliśmy projektować zupełnie nowego Stumpjumpera, przyświecało nam kilka ambitnych celów. Musiał wyróżniać się na każdym rodzaju szlaku, dla każdego stylu jazdy. Aby to osiągnąć, zdecydowaliśmy się na poważną redukcję masy bez poświęcania trwałości, sztywne, responsywne podwozie, które nadal prowadzi się lekko i żwawo, geometrię, która poprawia jazdę każdego, oraz najlepszą kinematykę zawieszenia.
- NAJLEPSZY SKRÓT 130 MM, JAKI kiedykolwiek będziesz jeździł — Dopracowaliśmy kinematykę zawieszenia Stumpjumper, aby wydobyć najlepsze możliwe wszechstronne osiągi w pakiecie 130 mm. Niezliczone godziny prac nad zawieszeniem w laboratorium i testów w terenie pozwoliły stworzyć udoskonaloną maszynę o średnim skoku.
- PROGRESYWNA GEOMETRIA — Geometria w rozmiarze S nowego Stumpjumpera trafia w progresywny idealny punkt. Jest długi, niski i luźny, ma widelec z krótkim przesunięciem i bardziej stromy kąt rury podsiodłowej. Liczby te sprawiają, że Twoja jazda jest stabilniejsza, wygodniejsza podczas wspinaczki. Dzięki regulacji FlipChip możesz jeszcze bardziej dostosować dopasowanie, zapewniając, że Twój nowy Stumpjumper będzie działał bezbłędnie w każdym wybranym przez Ciebie terenie.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ — ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują podejście do charakterystyki jazdy dostosowane do rozmiaru, co zapewnia wzorcowe prowadzenie i nieskazitelne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Niezależnie od tego, czy jesteś wesołym skoczkiem na S1, czy maniakiem DH potrzebującym długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jezdnych – ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności przodu.
SPECYFIKACJA:
Rama: Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
Zacisk: Alloy, 38.6mm
Widelec: RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel
Amortyzator tylny: X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
Zębatki: 30T
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Wkład suportu: SRAM Powerspline
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12-speed
Łańcuch: SRAM SX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Klamkomanetki: SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
Hamulec tylny: Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm
Hamulec przedni: Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
Piasta tylna: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
Piasta przednia: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
Obręcze: Double-wall alloy, 27mm internal width, 28h
Opona przednia: Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Opona tylna: Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta Valve
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Owijka: Specialized Trail Grips
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Waga: 15.93kg (size S4)
Indeks produktu | 21769 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 29" |
Zawieszenie | przód+tył |