12 400,00 zł
Dostawa:
Sprawdź koszty dostawyOcena przedmiotu:
Wystaw ocenę temu produktowiNajlżejszy i najszybszy rower z pełnym zawieszeniem na świecie. Jest o 18,4% lżejszy od najbliższego konkurenta, a geometria i kinematyka zostały zaczerpnięte z modelu górskiego Epic 8, który jest godzien Pucharu Świata. Nowy Chisel zapewnia odczuwalne osiągi, niezależnie od tego, czy ścigasz się podczas zjazdu, czy samotnie pokonujesz lokalne szlaki.
Dzięki wykorzystaniu technologii D'Aluisio Smartweld Chisel może pochwalić się najlżejszą aluminiową ramą XC w swojej klasie. Każda wysoce obrabiana rura ramy ma różne grubości ścianek i kształty, które zapewniają sztywność tam, gdzie potrzebujesz wydajności, oraz elastyczność w miejscach, w których potrzebna jest wygoda i optymalna kontrola.
NIEZRÓWNANE MOŻLIWOŚCI. Dzięki 110 mm zawieszeniu Ride Dynamics można prześledzić rodowód niesłychanej wydajności Chisela i dotrzeć prosto do Epica 8, naszej wyścigowej maszyny godnej Pucharu Świata. Chisel posiada zaawansowaną kinematykę zawieszenia Epica 8, specjalnie zaprojektowane zawieszenie Ride Dynamics i progresywną geometrię szlifowaną na technicznych trasach Pucharu Świata, dzięki czemu ma niezwykłą zdolność radzenia sobie w zróżnicowanym terenie, gwarantując pewność siebie i szybkość.
NIEZWYKŁA WYDAJNOŚĆ. Chisel jest najbardziej wydajnym rowerem w swojej klasie dzięki wykorzystaniu geometrii i kinematyki, które zastosowaliśmy w naszej wyścigowej maszynie Epic 8. Stroma rura podsiodłowa ustawia rowerzystę w optymalnej pozycji do pedałowania. Świetny anti-squat redukuje kołysanie w pedałach, a wszystko razem sprawia, że Chisel przekłada każdą siłę przyłożoną do pedałów na maksymalny ruch do przodu.
PŁYNNIEJ ZNACZY SZYBCIEJ. Konstrukcja tylnej osi typu "flex stay" zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność zawieszenia, redukuje wagę i eliminuje konserwację związaną z osiami obrotowymi stosowanymi w tradycyjnej konstrukcji. Szeroko zakrojone testy terenowe i laboratoryjne, które zazwyczaj przeprowadza się dla rowerów karbonowych, dowodzą, że Chisel osiągnął niemożliwe - wydajność, kontrolę i lekkość konstrukcji flex stay w zaawansowanym rowerze aluminiowym.
HYDROFORMOWANY STOP. Chisel redukuje zbędny materiał i wagę dzięki jednoczęściowej hydroformowanej rurze podsiodłowej, która integruje oś obrotu rury podsiodłowej, główną oś obrotu oraz mufę suportu. W bardziej tradycyjnych rowerach rura podsiodłowa jest zwykle tylko "rurą" z przyspawanymi osiami obrotu i mufą suportu.
- Rama - D'Alusio Smartweld, regulacja geometrii Flip Chip
- Przednie zawieszenie to zasługa widelca RockShox Recon 120 mm z damperem Motion Control
- Tylny amortyzator X-Fusion opracowany przez Ride Dynamics
- Regulowana sztyca TranzX zapewnia nieograniczone dostosowanie skoku dzięki zgrabnej dźwigni z manetką, która gwarantuje łatwą zmianę ustawień, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
-Napęd SRAM NX Eagle o 12 prędkościach
SPECYFIKACJA:
Rama: Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 34.9mm
Amortyzator: X-Fusion PRO-02, 190x40mm, Ride Dynamics Tuned, Rebound adjust, Compression Adjust
Widelec: Rockshox Recon Silver RL, 120mm travel, Motion Control damper, 42mm offset, Maxle Stealth, 15x110 thru-axle
Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Kierownica: Specialized Alloy, 20mm rise, 31.8mm, 760mm wide
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails, 143/155mm
Sztyca: TranzX Dropper Seatpost, 30.9mm, XS-SM: 100mm, M: 125mm, L-XL: 150mm
Przedni hamulec: SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 180mm rotor
Tylny hamulec: SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 160mm rotor
Manetki: SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
Tylna przerzutka: SRAM NX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle 11-50t
Łańcuch: SRAM SX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle, Powerspline, 32t chainring, 165/170/175mm
Zębatki: 32t
Suport: SRAM Powerspline BSA
Obręcze: Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h
Przednia piasta: Specialized alloy front hub, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h
Szprychy: Stainless, 14g
Przednia opona: Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Tylna opona: Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Dętki: Standard 40mm PV 29x1.75-2.4
Waga: 13.87kg (Rozmiar MD)
Indeks produktu | 23085 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 29" |
Rozmiar ramy | M |
Forma dostawy | Przedpłata | Pobranie |
Kurier GLS | 20 zł | 23 zł |
Paczka ekonomiczna | 17 zł | 20 zł |
Paczka priorytetowa | 20 zł | 22 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł | --- |
--- | --- |