Całkowicie nowy Epic 8 to przeformułowanie definicji prędkości dzięki możliwościom, wydajności i lekkiej integracji. Nowoczesne trasy XC z dnia na dzień wymagają coraz większych możliwości. Oto Epic 8. Ulepszona kinematyka sprawia, że jest to najbardziej wydajny rower, jaki kiedykolwiek testowaliśmy, a specjalne, udoskonalone amortyzatory pochłaniają każdą nierówność. To wilk w wilczej skórze.
Jeśli jesteś zawodnikiem XC lub priorytetowo traktujesz prędkość, Epic 8 to idealny wybór dla Ciebie.
NIEZRÓWNANE MOŻLIWOŚCI Najbardziej wydajny rower 120 mm na świecie. Możliwości jazdy, które progresywna geometria Epic 8 zapewnia w technicznym terenie, a także szybkie i wydajne pokonywanie podjazdów i przyspieszanie sprawią, że zakręci Ci się w głowie. Niewiarygodna sztywność poprzeczna i skrętna ramy przekłada się na bardzo precyzyjne prowadzenie.
WYBOJE ZNIKAJĄ W porównaniu z poprzednią generacją nowy Epic 8 pochłania o 12% więcej sił uderzeniowych i wibracji, redukując zmęczenie i zwiększając wydajność.
LEPSZA DYNAMIKA JAZDY Zespół Specialized Ride Dynamics opracował niestandardowe tłumienie dla nowego amortyzatora Epic 8. Nasza unikalna charakterystyka tłumienia Ride Dynamics podnosi ogólne wrażenia z jazdy. Ulepszyliśmy amortyzatory oraz wskaźnik dźwigni ramy, co w połączeniu z nową kinematyką sprawia, że ten rower to coś więcej niż tylko suma jego części.
WYDAJNOŚĆ BIOMECHANICZNA Zespół Specialized Ride Dynamics zoptymalizował kinematykę zawieszenia, co zredukowało nieefektywne kołysanie wywołane pedałowaniem o 20%, jednocześnie utrzymując aktywne zawieszenie w celu skutecznego zarządzania siłą uderzenia, aby zapewnić najbardziej efektywną pozycję pedałowania. To najbardziej wydajny rower z amortyzacją pedałowania, jaki kiedykolwiek testowaliśmy.
WIĘCEJ ZNACZY MNIEJ Nie dodaliśmy ani grama do Epic 8, a przy tym uzyskaliśmy niewiarygodne możliwości ramy. Wszystkie modele są teraz wyposażone w system SWAT 4.0 do przewożenia wszystkich niezbędnych rzeczy na szlaku oraz zintegrowany ogranicznik skrętu, który zapobiega zadrapaniom górnej rury przy pierwszym zderzeniu i obracaniu się kierownicy. W rzeczywistości nowa rama S-Works Epic 8 nawet straciła na wadze (dokładnie 76 gramów), zyskując jednocześnie na funkcjonalności.
ROCKSHOX FLIGHT ATTENDANT Uwolnij swój umysł i skup się na szybkości. Specialized Ride Dynamics-Tuned RockShox Flight Attendant (w modelach S-Works) wykorzystuje technologię SRAM AXS Wireless do zbierania Twoich danych oraz danych odnośnie terenu w czasie rzeczywistym w celu określenia optymalnych ustawień kompresji, aby zapewnić rowerzystom niezrównane wrażenia.
- Najbardziej wydajny rower 120 mm na świecie. O 12% lepsza amortyzacja nierówności i 20% mniejsze kołysanie podczas pedałowania
- 4-tłoczkowe hamulce SRAM Level Bronze Stealth oferują siłę hamowania, która doskonale nadaje się na szlak i na wyścigi
- Niezawodna i wytrzymała 12-biegowa grupa osprzętu GX Eagle
- Lekkie i wytrzymałe aluminiowe koła Specialized
- Opracowany przez Ride Dynamics amortyzator RockShox SIDLuxe Select+ i widelec SID Select
- Niestandardowy amortyzator oferuje 3 unikalne ustawienia tłumienia
SPECYFIKACJA:
Rama: FACT 11m Carbon, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, SWAT downtube storage, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear dropout, internal cable routing, 120mm of travel
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 34.9, Steel bolt
SWAT internal downtube storage
Amortyzator: RockShox SIDLuxe Select+, Ride Dynamics developed 3 position, TwistLoc remote adjust, Solo Air, 190x45mm
Widelec: RockShox SID Select, Ride Dynamics developed 3 position, TwistLoc remote adjust, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
Przedni hamulec: SRAM Level Bronze Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 160/180mm rotor
Tylny hamulec: SRAM Level Bronze Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 160mm rotor
Manetki: SRAM GX, trigger, 12-speed
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM X1000 Eagle, DUB, 165/170/175mm
Zębatki: Steel, 32T
Suport: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Obręcze: Specialized Alloy 29, 28mm internal width, tubeless
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
Tylna opona: Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Dętki: Standard, Presta Valve
Mostek: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Kierownica: Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
Chwyty kierownicy: SRAM Slip on with Twist-Loc
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: X-Fusion Manic, 30.9, 125/150 Travel, 0mm offset
Waga: 11.7kg MD
Indeks produktu | 23067 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 29" |
Rozmiar ramy | M |