29 999,00 zł 34 000,00 zł
-4 001,00 zł
Dostawa:
Sprawdź koszty dostawyOcena przedmiotu:
Wystaw ocenę temu produktowiNAJSZYBSZY Epic World Cup to najszybszy rower wyścigowy XC na świecie na łatwych i umiarkowanie technicznych trasach dzięki niezrównanemu połączeniu wydajności, kontroli i lekkości. Najlepiej ujął to mistrz świata Christopher Blevins: "Ten rower daje mi wszystko, czego mogłem oczekiwać od hardtaila, a także kontrolę i możliwości pełnego zawieszenia". Do stworzenia tej szybkiej maszyny niezbędne było zintegrowane podejście do rozwoju, wynalezienie całkowicie nowego amortyzatora i cztery dekady zwycięstw w terenie.
PUNKT ODNIESIENIA Aby zapewnić maksymalną prędkość dzięki niezwykle wydajnemu przenoszeniu mocy i precyzyjnemu prowadzeniu, nasz zespół inżynierów ustanowił i osiągnął nowe standardy w zakresie sztywności skrętnej i sztywności suportu. Ten wyczyn wymagał zintegrowanego podejścia do rozwoju, które połączyło strukturalnie doskonały układ typu double-diamond z amortyzatorem umieszczonym wewnątrz górnej rury oraz najbardziej wyrafinowanym układem kompozytowym w historii Specialized.
SZOKUJĄCO SZYBKI Zespół Specialized Ride Dynamics wymyślił i opracował rewolucyjną technologię amortyzacji dla Epic World Cup, która zapewnia rowerzyście wydajność i szybką reakcję hardtaila PLUS kontrolę, możliwości i przenoszenie pędu pełnego zawieszenia, przy czym konfiguracja jest wciąż prosta. Amortyzator SID Deluxe WCIDO opracowany we współpracy z RockShox wykorzystuje unikalne, niezależnie regulowane negatywne i pozytywne sprężyny powietrzne, aby zapewnić pożądane właściwości hardtaila, a przy tym niezwykłą amortyzację i możliwość łatwej personalizacji ustawień dla konkretnej trasy lub dostrojenia do preferencji i oczekiwań rowerzysty. Zablokuj go, a będzie jeździł jak hardtail, albo odblokuj, aby uzyskać większy komfort. Ale nie musisz ograniczać się tylko do podziału na "otwarte" i "zamknięte", ponieważ prosta natura jego konfiguracji pozwala osiągnąć pełne spektrum.
LEPSZY NIŻ NAJLEPSI 75 mm tylnego skoku w Epic World Cup zapewnia kontrolę i możliwości roweru o znacznie większym skoku. Ponieważ został on zaprojektowany do jazdy z maksymalnym lub zbliżonym do maksymalnego skokiem, zapewnia takie same wrażenia, jak rower o skoku 100 mm z 25% ugięciem. Aby jeszcze bardziej zoptymalizować działanie zawieszenia, zespół Specialized Ride Dynamics dostroił współczynnik sprężystości tak, aby był stosunkowo równy w połowie skoku i poradził sobie z większością sił uderzeniowych, jak w rowerze o dłuższym skoku. Ze względu na swój duży rozmiar niestandardowy Mega Jounce Bumper jest nowością w branży i odgrywa kluczową rolę w płynnym zarządzaniu odbiciem przy największych uderzeniach.
CZY POSTRADALIŚMY ZMYSŁY? BYĆ MOŻE Nowy, przełomowy amortyzator SID Deluxe WCID zapewnia unikalne połączenie wsparcia i wygody z tyłu.
ZRZUCAMY NA WADZE Dzięki wadze ramy wynoszącej zaledwie 1915 gramów (w wersji polakierowanej, z amortyzatorem i całym osprzętem) Epic World Cup pokonuje nawet najlżejszych konkurentów. Przekłada się to na szybsze przyspieszenie, bardziej efektywne pokonywanie podjazdów i zwinniejsze prowadzenie. Czyli po prostu na prędkość. Niewielka masa i niebywała sztywność Epic WC zostały osiągnięte dzięki zastosowaniu doświadczenia pozyskanego podczas opracowywania Aethosa, najlżejszej seryjnie produkowanej ramy szosowej.
- Całkowicie nowa rama Epic World Cup jest wyposażona w technologię zawieszenia Ride Dynamics Developed i 75 mm zoptymalizowanego skoku tylnego koła. Dzięki technologii amortyzacji Epic World Cup zapewnia niezrównaną wydajność pedałowania, jest gotowy na najtrudniejsze zjazdy, jakie tylko przyjdą Ci do głowy, i nie wymaga przełączników blokady.
- Napęd SRAM XO oferuje to, czego potrzebują najlepsi kolarze w zakresie wydajności i solidności podczas zmiany biegów, dzięki czemu idealnie nadaje się na nowoczesne wyścigi Cross Country.
- Widelec SID SL zapewnia 110 mm tłumienia nierówności, jednocześnie analizując wpływ podłoża i rowerzysty, aby zapewnić najwyższą wydajność.
- Ręcznie budowane koła Roval Control Carbon, które mają długą tradycję w Pucharze Świata, posiadają nowoczesne bezhakowe obręcze o wewnętrznej szerokości 29 mm, co zwiększa wytrzymałość i podnosi jakość jazdy, a przy tym gwarantuje niską wagę.
SPECYFIKACJA:
Rama: Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
Zacisk sztycy: Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt
Sztyca: Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
SWAT: SWAT EMT Cage-Mount Tool
Zawieszenie: Amortyzator tylny
RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
Widelec: RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
Mostek: Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Kierownica: Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
Chwyty: Specialized Trail Grips
Siodełko: Body Geometry Power Sport, steel rails
Hamulec przedni: SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
Hamulec tylny: SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor
Manetki: SRAM POD AXS controller
Przerzutka tylna: SRAM GX Eagle Transmission
Kaseta: SRAM XS 1275, 12 speed, 10-52t
Łańcuch: SRAM GX Eagle
Mechanizm korbowy: SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34t
Zębatki: Alloy, 34t
Wkłąd suportu: SRAM DUB Threaded Wide
Obręcze: Roval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
Piasta przednia: DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
Piasta tylna: DT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
Szprychy: DT Swiss Competition Race Straight-pull
Opona przednia: Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
Opona tylna: Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Dętki: Specialized Turbo Tube
Masa: 10.5kg (MD)
Indeks produktu | 22098 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 29" |
Zawieszenie | przód+tył |
Rozmiar ramy | L |
Forma dostawy | Przedpłata | Pobranie |
Kurier GLS | 20 zł | 23 zł |
Paczka ekonomiczna | 17 zł | 20 zł |
Paczka priorytetowa | 20 zł | 22 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł | --- |
--- | --- |