Nowy Tarmac został zaprojektowany do szybkiej jazdy, nie ma co do tego wątpliwości, ale to coś więcej niż tylko sprawność aerodynamiczna. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze możliwe właściwości jezdne, niezależnie od rozmiaru. Więc bez względu na to, co zaplanowałeś dla swojego nowego Tarmaca, jest gotowy, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele lub najwyższe stopnie na podium. Jeden rower, by wszystkimi rządzić.
Dzięki nowej 12-biegowej grupie Shimano 105 Di2, która zapewnia masom elektroniczną zmianę przełożeń, a także szybko toczącym się oponom w oponach Turbo Pro 700x26 mm, ten nowy Tarmac zapewnia osiągi w bardziej przystępnej cenie.
- Podczas gdy aerodynamika była najważniejsza dla rozwoju Tarmaca i dla rozwoju wszystkich naszych motocykli wyścigowych, waga była drugim pilotem w tej optymalnej podróży na rowerze wyścigowym. Wcześniej rowery aero zawsze szły na kompromis w kwestii wagi — im bardziej zmniejszałeś opór, tym więcej przybierałeś na wadze. W przypadku nowego Tarmaca naszą filozofią projektową było utrzymanie go na poziomie lub poniżej limitu wagi UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą narzędzi takich jak izotopowa analiza MES i kilku sztuczek inżynierskich najlepszych inżynierów w branży dostarczyliśmy ramę, która waży zaledwie 920 gramów, nie rezygnując ani grama z aerodynamiki, sztywności czy jazdy jakość.
- Kontynuując nasze dążenie do opracowania idealnego roweru wyścigowego, wykorzystaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej wyważonym i najlepiej prowadzącym się — bez względu na rozmiar. Wraz z armią najlepszych na świecie kolarzy testowych z naszych trzech zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe — wprowadziliśmy zmiany w oparciu o ich tysiące kilometrów przejechanych na szosie. Zrównoważyliśmy jakość jazdy między przednią a tylną częścią, więc nawet najdłuższe dni w siodle są nadal komfortowe - a wszystko to bez rezygnacji z legendarnego prowadzenia Tarmaca i zwycięskiej w wyścigach żwawości.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, z którym łatwo się żyje. Udoskonaliliśmy prowadzenie dla dowolnej konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. — a wszystko to przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te same cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obróbce i łatwy w podróży.
SPECYFIKACJA:
Rama: Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Sztyca: 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Mostek: Tarmac integrated stem, 6-degree
Hamulec tylny: Shimano 105 R7170, hydraulic disc
Hamulec przedni: Shimano 105 R7170, hydraulic disc
Tarcza mechanizmu korbowego: 50/34T
Klamkomanetki: Shimano 105 R7170, 12-speed
Mechanizm korbowy: Shimano 105, 12-speed
Przerzutka tylna: Shimano 105 R7170, 12-speed
Przerzutka przednia: Shimano 105 R7170, braze-on
Kaseta: Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Łańcuch: Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Wkład suportu: Shimano Threaded BSA BB
Koło tylne: DT R470 Disc
Koło przednie: DT R470 Disc
Opona tylna: Turbo Pro, 700x26
Opona przednia: Turbo Pro, 700x26
Indeks produktu | 21790 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 28" |
Rozmiar ramy | 58 |