Nowy Tarmac został zaprojektowany z myślą o szybkiej jeździe, bez żadnych „ale” – ale reprezentuje o wiele więcej niż tylko aerodynamiczne możliwości. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze możliwe właściwości jezdne, niezależnie od rozmiaru. Niezależnie od tego, co planujesz dla swojego nowego Tarmaca, jest on gotowy pomóc Ci osiągnąć Twoje cele – rekordy życiowe, KOM-y, czy miejsca na podium. Jeden rower, by rządzić nimi wszystkimi.
Dzięki nowej, 12-biegowej grupie Shimano 105 Mechanical oraz szybko toczącym się oponom Turbo Pro 700x26 mm, ten nowy Tarmac oferuje wydajność w bardziej przystępnej cenie.
Chociaż aerodynamika była kluczowa dla rozwoju Tarmaca, a także wszystkich naszych rowerów wyścigowych, to masa była ważna w tej optymalnej drodze do sukcesu. Wcześniej „rowery aerodynamiczne” zawsze szły na kompromis w kwestii wagi – im bardziej zmniejszano opór powietrza, tym większy był przyrost masy. W przypadku nowego Tarmaca, nasza filozofia projektowania polegała na utrzymaniu go na poziomie lub poniżej limitu wagowego UCI od samego początku, bez poświęcania aerodynamiki. Dzięki bibliotece FreeFoil Shape Library, narzędziom takim jak izotopowa analiza MES oraz inżynierskiej magii najlepszych inżynierów w branży, stworzyliśmy ramę Fact 9r, która waży zaledwie 1010 gramów, nie tracąc ani grama na aerodynamice, sztywności ani jakości jazdy.
- Kontynuując nasze dążenie do stworzenia idealnego roweru wyścigowego, zastosowaliśmy filozofię Rider-First Engineered™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej zrównoważonym i najlepiej prowadzącym się rowerem Tarmac – niezależnie od rozmiaru. Z armią najlepszych kolarzy testowych na świecie z naszych trzech zespołów World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe – wprowadziliśmy zmiany w Tarmacu w oparciu o tysiące kilometrów przejechanych przez nich na szosie. Zrównoważyliśmy jakość jazdy między przednim a tylnym zawieszeniem, aby nawet najdłuższe dni w siodle były komfortowe – a wszystko to bez uszczerbku dla legendarnego prowadzenia i dynamika Tarmaca, która pozwala wygrywać wyścigi.
- Bazując na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, z którym łatwo się żyje. Ulepszyliśmy prowadzenie przewodów dla każdej konfiguracji — mechanicznej zmiany biegów, tradycyjnych mostków, okrągłej kierownicy itp. — zachowując jednocześnie jego właściwości aerodynamiczne. Te same cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obsłudze i wygodny w podróży. To sytuacja, w której wszyscy wygrywają.
SPECYFIKACJA
Rama: Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Hamulec przedni: Shimano 105, Hydraulic disc, 160mm rotor
Hamulec tylny: Shimano 105, Hydraulic disc, 140mm rotor
Manetki: Shimano 105, 12 speed Mechanical
Przerzutka przednia: Shimano 105, Braze-on
Przerzutka tylna: Shimano 105, 12 speed Mechanical
Kaseta: Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Łańcuch: Shimano SLX, M7100, 12-speed
Mechanizm korbowy: Shimano 105, 12-speed, 52-36t
Wkład suportu: Shimano Threaded BSA BB
Opona przednia: Turbo Pro, 700x26
Koło przednie: DT R470 Disc
Opona tylna: Turbo Pro, 700x26
Koło tylne: DT R470 Disc
Dętki: Standard, Presta Valve, 700x20-28, 48mm valve stem
Mostek: Tarmac integrated stem, 6-degree
Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Siodełko: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Masa: 8.25 kg (Size 56)
| Indeks produktu | 23757 |
| Producent | Specialized Bicycle Components, Inc, 15130 Concord Cir, Morgan Hill CA 95037, USA; infopl@specialized.com |
| Rozmiar koła | 28" |
| Rozmiar ramy | 56 |