Kiedy opracowywaliśmy Tarmac'a, nie chcieliśmy, aby był to po prostu szybki rower. Chcieliśmy, aby był szybki wszędzie. Długie podjazdy, wietrzne równiny, etapy Grand Tour - zbudowaliśmy rower wyścigowy, który ma być najbardziej kompletny z możliwych. Jak to osiągnęliśmy? Zaczęliśmy od naszej ramy Rider-First Engineered™ z perfekcyjnie dostrojoną jakością jazdy dla każdego rozmiaru, dodaliśmy poważną technologię aero, która sprawia, że jest on o 30 sekund szybszy niż Tarmac SL5 na dystansie 40 kilometrów, a następnie sprawiliśmy, że jest o 20% lżejszy. Nic nie jest lżejsze, szybsze i lepiej się prowadzi.
Ten Tarmac ma niezawodną specyfikację, która obejmuje mechaniczną grupę Shimano 105, szybko reagujące hydrauliczne hamulce tarczowe, wytrzymałe koła DT R470 i nasze ulubione siodełko Power.
- Do budowy Tarmac'a wykorzystaliśmy zaawansowane oprogramowanie do optymalizacji kompozytów lotniczych, które zrewolucjonizowało konstrukcję i ułożenie naszego nowego włókna węglowego FACT 8r.
- 500 elementów tworzących 7 różnych rozmiarów z taką samą charakterystyką jazdy - oto Rider-First Engineered™. Badamy każdą warstwę włókna węglowego w każdym rozmiarze ramy, aby zapewnić, że wszystkie nasze cele dotyczące wydajności zostaną osiągnięte. Aby upewnić się, że jazda będzie idealna, każda rama otrzymuje unikalny układ warstw, z różnymi orientacjami i ilościami materiału w określonych obszarach, a czasami nawet wyjątkowymi grubościami i rodzajami karbonu.
- Aerodynamika to najważniejsza rzecz, jaką możemy zrobić, abyś był szybszy, ale w Tarmac'u dodaliśmy właściwości aerodynamiczne bez żadnych kosztów związanych z masą. Dzięki rozwojowi odkryto obszary, w których mogliśmy dodać aero za darmo — nowy kształt widelca i opuszczone tylne rury z przekrojami aerodynamicznymi. Wynik? Tarmac, który jest o około 30 sekund szybszy na 40 kilometrach.
- Geometria jest oparta na niezliczonych danych Retül i konsultacjach z kolarzami. Dzięki temu opracowaliśmy geometrię Performance Road, która perfekcyjnie łączy responsywny przód i krótki rozstaw osi, co zapewnia natychmiastową reakcję i optymalne przeniesienie mocy.
SPECYFIKACJA:
Rama: Tarmac SL6, FACT 9r carbon, Rider-First Engineered™, threaded BB, clean routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec: FACT carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 30.8mm
Manetki: Shimano 105 R7020, hydraulic disc
Przednia przerzutka: Shimano 105 R7000, braze-on
Tylna przerzutka: Shimano 105 R7000-GS, medium cage
Kaseta: Shimano 105 R7000, 11-speed, 11-30t
Mechanizm korbowy: Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11-speed
Zębatki: 50/34T
Suport: Shimano Threaded BSA BB
Łańcuch: KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
Przedni hamulec: Shimano 105, Hydraulic disc
Tylny hamulec: Shimano 105, Hydraulic disc
Przednie koło: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Tylne koło: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Przednia opona: Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Tylna opona: Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Dętki: Presta, 48mm valve
Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Mostek: Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
Owijka: Roubaix S-Wrap
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
Indeks produktu | 22105 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 28" |
Rozmiar ramy | 54 |