Nowy Tarmac został zaprojektowany tak, aby jeździć szybko, nie ma co do tego żadnych wątpliwości, ale reprezentuje sobą o wiele więcej niż tylko aerodynamikę. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze właściwości jezdne, bez względu na rozmiar. Niezależnie od tego, co planujesz dla swojego nowego Tarmaca, będzie gotów pomóc Ci osiągnąć założone cele — rekordy, KOM-y czy miejsca na podium. Jeden rower, by wszystkimi rządzić.
Nowy, 12-biegowy osprzęt Shimano Di2 oferuje elektroniczną zmianę przełożeń dla szerszej grupy odbiorców, co w połączeniu z szybkimi oponami Turbo Pro 700x26mm sprawia, że nowy Tarmac gwarantuje niezwykłe osiągi w bardziej przystępnej cenie.
- Aerodynamika była kluczowa dla rozwoju Tarmaca i wszystkich naszych rowerów wyścigowych, zaś masa była drugim priorytetem. Wcześniej „rowery aero” zawsze miały lekką nadwagę - im bardziej zmniejszaliśmy opór, tym więcej przybierały na masie. W przypadku nowego Tarmaca nasza filozofia projektowania polegała na utrzymaniu masy na poziomie lub poniżej limitu UCI w postaci gotowej do użycia, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą przyszła biblioteka kształtów FreeFoil Shape Library, FEA oraz kilka sztuczek inżynieryjnych najlepszych specjalistów w branży. Stworzyliśmy ramę FACT 9r, która waży zaledwie 1010 gramów, nie tracąc przy tym ani odrobiny aerodynamiki, sztywności ani jakości jazdy.
- Kontynuując dążenia do stworzenia idealnego roweru wyścigowego, zastosowaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered ™, aby zagwarantować Ci, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej wyważonym i najlepiej prowadzącym się Tarmakiem, niezależnie od rozmiaru. Wraz z najlepszymi kolarzami testowymi na świecie z naszych trzech zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe — wprowadziliśmy w Tarmacu zmiany bazujące na tysiącach kilometrów pokonanych w drodze. Poprawiliśmy jakość jazdy przedniej i tylnej części, dzięki czemu rower ten zapewnia wygodę nawet podczas najdłuższych dni w siodełku, nie tracąc przy tym legendarnych właściwości jezdnych i zwinności Tarmaca.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, przy konstruowaniu nowego Tarmaca wykorzystaliśmy prostą integrację, by stworzyć czysty, szybki kokpit, który jest łatwy w obsłudze. Poprawiliśmy prowadzenie przewodów dla każdej konfiguracji — mechanicznej zmiany przełożeń, tradycyjnych mostków, kierownic typu baranek itp. — przy jednoczesnym zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obsłudze i wygodnie się z nim podróżuje. Oto kompan idealny.
SPECYFIKACJA:
Rama: Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Mostek: Tarmac integrated stem, 6-degree
Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Sztyca: 2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Zacisk sztycy: Tarmac integrated wedge
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Zębatki: 52/36T
Manetki: Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed
Przedni hamulec: Shimano 105, Hydraulic disc
Tylny hamulec: Shimano 105, Hydraulic disc
Kaseta: Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Mechanizm korbowy: Shimano 105, 12-speed
Tylna przerzutka: Shimano 105 Di2
Przednia przerzutka: Shimano 105 Di2, Braze-on
Łańcuch: Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Suport: Shimano Threaded BSA BB
Przednie koło: DT R470 Disc
Tylne koło: DT R470 Disc
Przednia opona: Turbo Pro, 700x26
Tylna opona: Turbo Pro, 700x26
Dętki: Presta Valve Standard, 48mm valves
Waga: 8.10kg (56cm)
Indeks produktu | 22364 |
Producent | Specialized |
Rozmiar koła | 28" |
Rozmiar ramy | 61 |